torsdag 22 december 2011

Nu har jag försatt mig själv på köpstopp

det duger inte att beställa massa kläder.Kunde inte låta bli Lekmer rean och Blingo rean.MEN det var det absolut sista!!Icke ett plagg till skall komma över denna tröskel.Nästa gång jag ser något jag vill köpa ska jag tänka till ordentligt-behöver Lily detta? Och svaret vet jag redan nu.NEJ det behöver hon inte, verkligen inte!
Jag vet redan nu att det kommer bli svårt.Fast jag har ett mål vill gärna åka till Dubai med Josefin i November nästa år.Nu i januari hade de billiga resor runt 8000 kr för två personer en vecka.Men det är så snart och jag är inte helt taggad på någon resa så snart.Men att åka i November skulle inte vara helt fel.Tänk att gå där och julhandla :) även om januari är en bra måndad för Dubai besök då det är Dubai shopping festival..

Inga kommentarer: