onsdag 14 december 2011

Igår provade jag min nya leksak Polti ångrengöraren



Lily hjälpte också till.Fick inte riktigt kläm på den först men till sist fick jag in lite snits.



Toaletten blev skönt ren.Där det är så svårt att komma åt och göra rent i fästena vid toasitsen gick det urbra och använda Poltin.Vår toasits går inte att ta loss så det ser alltid lite halväckligt ut där i fästena på vår toalettstol.Men nu ska det vara slut med det!


Även duschen fick sig en omgång,ska också prova den till fönstertvätt och till klinkergolvet.En sak som är bra med den är att det inte behövs några rengöringsmedel vilket är naturvänligt.Men det går ju att dutta lite efteråt om man vill ha lite ren doft när det är städat.Det kan ju vara trevligt att det även luktar rent.

2 kommentarer:

e m i l i a l i n d b o m sa...

hah ja :)
Jag kunde inte kommentera från min blogg, så det blev ifrån mitt google konto för det va det enda som gick! :p Har en gammal blogg där som kom automatiskt antar jag :)

shoppingtokig mamma sa...

Okej,där ser man ,ja jag blev lite fundersam :)
Du kan väl titta runt lite i lilyochbrorsan och återkomma :)