torsdag 15 december 2011

Fiskpedikyr??

Groupon har ett erbjudande med det nu för 239 kr får två personer 20 minuters behandling eller en person 40 minuter..Så här står det på hemsidan för Smile Fish:
Om du inte hängt med i svängarna så är fiskpedikyr den senaste och bästa pedikyren i Sverige. Det är även en fantastisk avslappningsteknik och Smile Fisk Spa är de allra första att erbjuda den! Vi använder hundratals tandlösa “Garra Rufa” fiskar som försiktigt suger och knaprar bort dina döda hudceller och samtidigt skapar en lätt och avslappnande massage. Det är väldigt enkelt, det enda du behöver göra är att placera fötterna i det varma vattnet och de små fiskarna kommer direkt till fötterna och börjar äta bort all torr hud och lämnar mjuk fin hud kvar!
Är lite sugen på en behandling då mina fötter är så fula pga något konstigt eksem som jag själv tror är psoriasis men det trodde inte läkaren när jag en gång i tiden sökte hjälp..
Samtidigt så vore det kanske bra att bli av med död hud..och mums vilket skrovmål fiskarna skulle få av mina fötter..urrk..ja jag slår nog till..tror jag..

Inga kommentarer: