onsdag 14 december 2011

Har bara handlat från en enda kalender i år House of Lola



blev den "utvalda"-Fanns bara ett plagg jag kunde tänka mig att köpa och jag drog lite på det men slog till senare på kvällen och beställde en svart dinner dress.Hade nog kunnat köpa en romantic dress till Lily också men gjorde det inte och det var väl iofs lika bra det då det inte går att stänga dörrarna om hennes kläder..När hon var liten så satt jag uppe varje natt och köpte något från minst varje kalender..Då hade typ varenda webshop en kalender.Men då handlade jag bara

till henne.Denna gång är nog den första då jag handlat till mig själv.Gillar Lolas kläder.Ser fram emot deras vårkollektion.

2 kommentarer:

e m i l i a l i n d b o m sa...

Hej!
Jag hänger inte riktigt med, vad hade jag vunnit? :p
Vart hittar jag det jag kan välja vad jag vill ha istället då?
Jag kanske bara är lite trög eller blind för jag fattar inte (a)
Såklart gör det ju inget att den va slut, sånt är livet! :)

shoppingtokig mamma sa...

Du är inte trög! Det är jag som gjort fel..vet inte hur jag kom in på din blogg..?Förlåt om jag gjorde dig glad att du vunnit ngt när det inte var så :/..