lördag 19 november 2011

Sådär ja..kläderna inlämnade på klädbytardagen



och klockan 16 är det dags att plocka hem det som inte blev sålt och förhoppningsvis håva in lite pengar.Var förbi en sväng när det öppnade för köpre och det var så lugnt..Typ 3 stycken som var där och handlade.Två av dem hade en bebis så mina plagg lär ju inte locka dem.Den tredje som var där höll faktiskt två av mina skor och en av mina klänningar i handen.

Men med den dåliga tillströmningen lär det inte bli någon jätteförsäljning..

Dagen idag ska ägnas åt trista nödvändigheter som städning..förvånande??

Uppspikning av lister,tvätt osv osv..


Vad tycker ni om de små krabborna jag lagt in i bild? Jag tycker de är jättesöta de är interaktiva och far runt som små tettingar.Funderade på att köpa någon till Lily i julklapp alternativ att köpa in flera att ha i butiken.


Nästa vecka hoppas jag att min bestllning på fler barnvagnshängen samt lite annat från dadadoo anländer till mig.Nästa projekt blir att få ut det i butiken har blivit lite slö med att lägga ut det jag har liggandes.Har massa leggings tex från AW-kids som aldrig blev utlagda..så dumt så det finns inte..men jag i ett nötskal..nej nu måste jag börja med städningen.Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: