onsdag 16 november 2011

Lily har börjat coola ner sig vad gäller kläder!!


Hon har ju strulat så otroligt med kläder så nu har jag blivit lite hårdare.Och det har gett resultat,hon har tagit på sig det jag lagt fram fast hon gnisslat och sen har det visat sig gå hur bra som helst med de kläderna..Idag fick hon välja mellan tre olika set och hon valde House Of Lola klänningen.Strumpbyxor vägrade hon dock men jag hittade ett par Lola leggings i garderoben som passade kanon till.Sedan la hon själv till lite smycken och en väst..Nåja halva vägen var :)
Gillar verkligen House Of Lola kläderna, de är lite i stuk med Chill Norway som jag är sugen på att köpa till Lily men de är för dyra för att köpas till ordinarie pris..800:- för en barnklänning är lite väl saftigt.Glöm inte att kolla in bloppisen har lagt in ett par sprillans nya converse stövlar för dam! De var för stora för mig :(

Inga kommentarer: