måndag 7 november 2011

Kollar in bloggen innan det är dags att åka till jobbet.

Och ingen tävlande så långt ögat kan nå.Suck och suck..att det ska vara så svårt att få tävlande till sin blogg! Hur gör alla andra som har 50-60 tävlande i sina bloggar? Hur får man överhuvudtaget så många som följer ens blogg?
Jag är riktigt förundrad över det.Har varit runt och tittat på välbesökta bloggar men vissa av dem är ju riktigt ointressanta.( Nu menar jag inte att min är intressant, men den har ju inte heller flera hundra besök dagligen.)
Men hur kan det intressera en masssa folk att läsa om när någon skriver att:
Nu ska jag äta kycklingsallad mums vad gott det ska bli.Sen blir det en sväng på stan, undrar vilka stövlar jag ska ha på mig.,Och så en bild på salladen.
Är det intressant.Allvarligt??

Inga kommentarer: