fredag 11 november 2011

Men vad det kommer massa inlägg nu..men haha





















jag blir så trött samtidigt som jag så gärna vill..Ska höra om äldsta sonen kan hjälpa mig med bloppisen när han kommer hem..så jag kommer hålla det öppet tills ikväll iallfall sen får vi se om det går att lägga ut bilder och trots det konstiga namnet på bloppisen..Det jag hade tänkt lägga ut till försäljning på bloppisen lägger jag ut här istället så får vi se sen vad som händer.

Stövlarna är OANVÄNDA i stlk 28 de är i fin skick i ngt plast?material kommer från HM de är lite böjda i skaftet då de legat ner i en garderob med massa andra kläder och grejer..Vill ha 50 kr för de stövlarna.

Setet med byxa i stl 110 men stora och tröjan i stl 116 är också OANVÄNDA från Lindex

vill ha 99 kr för dessa.

Handdocka Laban är använd och älskad, lite gul på en arm men kan tvättas i 30 grader, från micki leksaker, pris för Laban 20 kr.

OANVÄND snygg mössa från KAppAhl stl 52-54 vill ha 40 kr.






Inga kommentarer: