lördag 29 december 2012

Josefin i London..

Lägg till bildtext
där ska hon fira nyår.Det blir första året utan ett av barnen hemma vid tolvslaget.Känns vemodigt att inte ha alla samlade när 2012 blir 2013,men så är det väl..barnen blir stora och vill göra annat än sitta hemma med mamma och pappa..London har verkligen blivit hennes stad här i världen,en stad hon alltid återvänder till.Min stad är utan tvekan New York,som kanske alla förstått :) London har jag bara varit i tre gånger,sist är nog 15 år sen så kanske det är dags för ett nytt besök?Annars drömmer jag mig bort till solen nu..en vecka i Turkiet i höst..inte allt för dyrt,beroende på hur många som följer med.Andre har ju flyttat hemifrån i höst,Oscar vill säkert inte följa med och Olle är jag tveksam om han vill åka?Vi får väl se..Vi får väl se..

Inga kommentarer: