onsdag 26 december 2012

Gick till jobbet idag igen..det är inte alls

tokigt att gå,visserligen hade det känts skönare om det varit vår eller sommar,men ändå helt okej.
Tyvärr fick jag lite ont i höften idag när jag gick men det gick över när jag suttit en stund på jobbet.Det ska bli min nya melodi,när jag jobbar kväll och helg ska jag börja promenera.Motion och frisk luft två flugor i en smäll.
Kanonbra ju!Tänk att jag tvekat att promenera förut,har kört med det gamla vanliga..jobbigt..måste gå hemifrån tidigare blablablabla.Sent ska syndaren vakna..Eller vad man säger.Imorrn blir det dubbelpass 7-20 det känns ju inte helt kul,men bara klockan passerat 16 känns det okej ändå..Man får också dela in dagen i tre cykler, 7-12  12-16  16-20
då blir det lite lättare.Så gott folk bäst att lägga sig då!

Inga kommentarer: