tisdag 1 maj 2012

Rensar skor och kläder.

Ut med vintern in med sommaren.Men det är förfärligt jobbigt..ingenting ligger ju där det borde.
Inte ens skor ligger tillsammans i par utan lite här och där.Har ändock lyckats hitta några par.Mina converse till exempel.Skönt! nu kan jag lägga undan vinterskorna.Hittade ett par snygga stövlar jag inte känner igen.Men det är min storlek så de är uppenbart mina.Synd att jag hittade dem nu när det är dags att lägga undan höst/vinterskorna.Men det kan ju komma dagar där det inte är så himla varmt och då kan de komma till pass! Låter de vara framme iallafall maj ut.Är glad att ha hittat dem så då vill jag använda dem :).

Plockat fram även Lilys skor och jackor men hon är så svår att byta ut det hon är vanvid.Hon vill helst gå i sina superfit vinterskor hela våren o sommaren om hon får bestämma.Så jag får ta till drastiska åtgärder och gömma både dem och hennes vinterjackor när hon inte ser.Problemet hur jag ska få iväg henne på morgonen utan de vanliga älskade skorna o kläderna blir ett senare( kl 6.30 imorgon) problem..

Inga kommentarer: