måndag 14 maj 2012

36 besökare igår..

på min blogg..Det verkar vara ett snitt..ingen topp-blogg  med andra ord.Men jag är glad att någon verkar läsa iallafall.Sökte på besökare blogg för att få en bild att lägga upp och då kom nedanstående bild upp..
Är detta sant undrar jag? Eller är det en fejk.För visst kan man inte ha så stora brös? Och om det nu är sant..varför ser hon så glad ut? Hade jag burit runt med så många kilo hade jag sett allt annat än glad ut.
Hon måste ju ha fruktansvärda smärtor i ryggen.Finns det bh:ar som passar? Nej fy så jobbigt det verkar.
Jag är glad att mina är lagom stora/små..De kunde ju peka lite mer uppåt kanske istället för neråt och lite fylligare hade ju inte skadat heller..Märker att de börjar tappa "fett" högst upp..Det är väl så det är början till slutet..Riktigt gamla tanter har ju ofta bara tomma säckar som tuttar..Men det är tidens gång :)

Inga kommentarer: