lördag 5 maj 2012

Loppis i Åkersberga ishall..hittade ingenting

tja..en bok, en docka och en liten hund med kläder till Lily köpte jag iofs..Men annars fanns inte så mycket som jag ville ha.Det är bra förstås då vi har alldeles för mycket prylar och pryttlar här hemma.
Vet inte vad vi jagar efter på alla loppis-rundor.Det stora fyndet? Som är..vad? Jag kan ingenting om konstnärer,små prydnadssaker och annat som kan vara värdefullt..Jag spejar efter barnkläder och leksaker.Och en o annan pocketbok..Imorgon blir det loppis igen i Komethallen i Järfälla och kanske Åkersberga igen då det är loppis där 2 dagar i rad.Men måste också hinna till Bauhaus och se om det finns kvar någon sån där maskin som bränner bort ogräs.Och måste till plantagen och köpa lite växter..
Så många måsten! Men så lite tid..helgerna bara dundrar förbi.Särskilt för såna som jag som bara är lediga varannan helg..Synd om oss tycker jag.Allt kul händer ju liksom på helgerna..

Inga kommentarer: