lördag 19 maj 2012

Kom iallafall iväg och handlade..

så det blir middag idag och imorgon.Men blev ingen blomjord,vilket jag skulle behövt för att kunna plantera blommorna som bara väntar på att få sträcka ut sina rötter i ny jord och större kruka..Imorgon kanske?
Manana..det uttrycket passar in på mig.Men jag önskar att jag kunde vara en sån där supereffektiv människa som får tusen saker gjorda om dagen.Baka matbröd,sylta,måla om sovrummet,göra små söta äggkoppar av pärlor,och så avsluta dagen med att sortera alla miljoner kort som ligger löst i fina scrapalbum.
Men vad gör jag på en dag, vaknar..sitter vid datorn..tvättar..sitter vid datorn...sitter vid datorn...lagar mat...sitter vid datorn..diskar...sitter vid datorn....sover.Typ..
Kände nu precis från det ena till det andra att jag har en svullen körtel på högra sidan uppe på halsen.Den ömmar och gör ont när jag sväljer :( Vill inte bli sjuk igen! Har varit galet sjuk hela detta år och slutet på förra.
Får hoppas att det går över,tråkigt att vara sjuk och dyrt är det också.Nu ska jag ta en liten paus och gå ut med hundarna sen blir det väl mer....sitta vid datorn.....I loooooooooooooove my computer.

Inga kommentarer: