söndag 23 oktober 2011

Moraeus med mera

hur kunde jag missa de första avsnitten av det underbara programmet?
Såg bara de tre sista och det grämer mig nåt förskräckligt..programmet var helt i min smak.
Lagom dos småprat och uppträdanden.Lite i stil med Så mycket bättre som börjar sändas nästa helg såg jag.Tyvärr var det lite tråkiga artister med i denna omgång.

Åter till kvällens program, måste skriva att jag imponerades av Yngwie Malmsteen.
Sjukt bra gitarrist, har inte lyssnat på honom förut måste jag erkänna även om jag vet vem han är.

På Ullared gick det sådär..var för mycket folk då tröttnar jag och bryr mig inte om att titta så noga.Var sjukt nervös att missa bussen hem då kön aldrig rörde sig framåt.10 minuter innan bussen skulle gå var vi framme i kassan..'Pust!
Hittade inte så mycket, en vit dunkappa till mig som jag gillar men inte mycket mer än småplotter.

Inga kommentarer: