fredag 7 oktober 2011

Ibland hittar man ju plagg där det är kärlek vid

första ögonkastet.Idag på HM hände det.Hittade världens sötaste beiga klänning med häst på framsidan.Fanns en kvar i Lilys storlek.Tyvärr var leggingsen i passande färg slut så det fick bli strumpbyxor istället som tyvärr inte var lika snygga färgmässigt.Men men..
Tyvärr upptäckte jag hemma att färgpatronen/larmet eller vad det kallas sitter kvar på klänningen..grr så det blir att åka tillbaks så de får ta av den.
Dessutom hade jag glömt leg. så jag kunde inte hämta ut paketet från Stadium vilket var anledningen till att jag åkte till centrum.Men men igen..Då har jag ju två anledningar att åka dit igen.Kanske man hittar något annat roligt då :)
Skulle in på järnia kom jag på när vi gick därifrån de hade erbjudanden på stekpannor och en pizzasten vad det nu är.Låter spännande.
Tänkte lägga ut en bild på klänningen men det går inte då det står att enheten redan används då jag kopplar in kameran..Får försöka senare.

Inga kommentarer: