fredag 14 oktober 2011

Jaha..ytterligare en bloggerska har hört av sig idag

och vill att jag skickar något hon kan skriva om i sin blogg..Blir så trött..kan ingen handla av mig istället för att hela tiden vilja ha och ha..Jag har ju faktiskt själv fått köpa in varenda plagg eller sak till shopen och jag har inte råd eller tid att skicka gratisgrejer till höger och vänster.
Vore som omväxling kul att få en order eller två, det är långt mellan ordrarna tyvärr.Att ha webshop är inget man blir rik på.Tvärtom många plagg har jag ju traderat och fått typ 25 kr för och då har jag själv köpt in dem för kanske 150 kr så det är rena förlusterna.

Vet inte hur jag ska nå ut till fler såg tex att tussilago hade samma mössor som mig och deras var slutsålda..en sådan mössa hade jag på tradera nyss med utrop 1 kr men ingen köpte den..Tänk om alla tussilagoskunder som vill köpa en sådan mössa kunde hitta mig!!
Hur gör jag?? Jag lovar att den bloggare som skaffar mig kunder ska få gratisgrejer ;-)

Inga kommentarer: