tisdag 18 oktober 2011

Jag har nästan men bara nästan börjat längta lite



efter jul.Jag älskar ju att plocka fram alla julsaker och hänga upp julgardiner,lägga på juldukar.



Visserligen har jag tröttnat på allt efter bara någon vecka.Men just när jag tar fram allt känns det så mysigt.Och varje år tillkommer något nytt pynt.



I år har jag slagit till och köpt en stor julren på ellos det var 40% på en vara så då kunde jag inte låta bli.Hade suktat efter den renen tidigare men tyckte att 999 kronor var i mesta laget.



Men med 40% blev det lite billigare ju om än lite för mycket..men ingen mer än jag behöver ju veta vad renen kostade ;-) Sambon skulle bli galen om han fick höra att jag köpt en ren för den summan..hehe..

2 kommentarer:

Marika sa...

Samma här! Så fort det börjar bli mörkt och trist ute tidigare på kvällarna börjar längtan efter julen tycker jag! Så mysigt med alla ljus i fönstren osv. Men precis som du tröttnar jag också fort och kan i januari inte bli av med julsakerna fort nog. Hmm, vad konstig man är..

shoppingtokig mamma sa...

Ja visst är man konstig! Först är det så kul sen är det bara "nää bort med det".Köpte bara en julprydnad på Gekås!!En snögubbelykta.