torsdag 4 april 2013

Gäääsppp...trötttt

Och dagvill..har man jobbar helg så blir allt tokigt och särskilt när även måndag var helg och jag var ledig..Vet knappt vad det är för dag. Men det är torsdag och jag jobbade 8-20 igår och 7-16 idag så jag är rätt mör. Har även ont i ett finger efter att ha tagit emot en boende på väg att ramla. Fingret värker och är varmt :( shit pommes frites..Det har inte hänt så mycket med andra ord än jobb. Har fått hem Lilys kläder men inte mycket föll henne på läppen. Gjorde även en beställning från Kameleont idag...MEN sen får det vara nog. Pengarna bara rullar  men kunde inte låta bli då det var 25% på ett köp.

Blev två singoallaklänningar en med muffins och en med prästkragar sen ett par matchande tights och trosor..Tänkte visa bild men gick inte att klistra in..Jahapp nä nu ska jag gå och lägga mig och imorgon jobbar jag bara 7-14 SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT.............

Inga kommentarer: