söndag 24 februari 2013

Stackars Josefin, hon har sån mensvärk

att hon svimmade två gånger inne på toaletten. Vid ena fallet slog hon upp en fläskläpp.. Låg i morse och hulkade men fick inte upp något. Tycker så synd om henne. Jag hade själv mensvärk från helvetet som ung så jag vet hur hon mår :/
Måste få henne att gå  till vårdcentralen för receptbelagd medicin. Jag fick Naprosyn utskrivet och det var som en annan värld när jag började ta dessa tabletter.
Det är ju en klen tröst att få höra "Det blir bättre när du blir äldre, när du fått barn" Det är ju nu som smärtan är som värst. Men faktum är att det blir faktiskt bättre, iallafall blev det bättre för mig.

Igår var jag och sambon på Magnus den store, showen får en svag 3 av 5 då jag saknade hans gamla hitar.
Det mesta var nyskrivet och det var mer show än konsert, vilket det iofs kanske var meningen med också..?
Men lite trist hade velat höra 1977, Johnny the Rocker mfl..But well..va kul att komma ut iallafall..Idag kommer André "hem" och äter söndagsmiddag sen är det vardag igen..

Inga kommentarer: