onsdag 13 februari 2013

Nova star och hästkött.

Har köpt kläder till Lily för första gången på väldigt länge. Tappade sugen ett tag med tanke på att hon har så fulla garderober med kläder som aldrig används. Men så fick jag syn på Nova Stars sommarkollektion-13 och hittade en del fint Köpte en tunika med cupcakes en t-shirt med glassar en randig klänning samt en rutig tunika. Lily har ännu bara sett t-shirten och provat den lite snabbt, tyvärr dissadehon den direkt med att den inte var skön!?! Klänningen nedan är ett av plaggen jag köpte. Den har sånt härligt fall i kjolen. Men säkert kommer Lily tycka något annat :(
Från det ena till det andra. Från barnkläder till hästköttsdebatt.. Har jag missat något väsentligt? Varför är det sånt hallå om att det slunkit ner hästkött i lasagne? Hästkött går väl att äta..så vad är problemet? Är det att företaget som är i drevet lurat konsumenterna eller är det oetiskt för att många inte vill äta häst? Vad är det..nej jag förstår verkligen inte hur en sån här i mina ögon-bagatell-kan bli så stor. Se er om i världen, det finns miljoner människor där ute som inte har mat för dagen. Så sluta jiddra om hästar nu!!

Inga kommentarer: