torsdag 14 februari 2013

Börjat städa ur storsonens rum för att flytta

ner brorsans grejer och sen blir det att flytta in saker i hans rum som ska bli Lilys :)
Hängde ni med? Ska bli skönt att få lite ordning. Tyvärr jobbar jag i helgen så det blir inte mycket gjort, men det är ju inte bara jag i familjen iofs.. Har köpt en söt vitrandig tapet till Lilys rum. Oscars blivande rum hade jag gärna målat om men det ser ut att få vänta. Sen har jag faktiskt beställt 16 h hantverkshjälp på groupon så vårat sovrum kommer att bli fixat också, så trött på den fula ljusblå tapeten. Vill ha en modernare och i mer mild neutral färg.
Har även idag fixat klart Oscars gymnasieval som jag hoppas blir bra. Han har tagit Peab i första hand, mark och anläggning. Får se om han kommer in på något, förmodligen får han inte godkänt i varken svenska eller matte..så vi får se vi får se..Nää nu ska jag se Farmen! :)

Inga kommentarer: