torsdag 12 april 2012

Planeringsdag på jobbet..vi var på huvudkontoret

i Solna,ganska avspänt.Lite grupparbeten och samarbetsövningar.Kort och effektivt 9-14 med 1 timmes lunch :) De som ville gick på Wallmans salonger efteråt.Det ville inte jag.
Jag är så tråkig så jag vill hem.Väl hemma möts jag av en magsjuk liten flicka.
Hon har kräkts som en liten gris stackarn..hoppas hon får sova lugnt inatt.Det är alltid värst med magsjuka på natten så jag är mitt i allt elände glad att hon fick det mitt på dagen.Magsjuka brukar annars ofta smyga sig på mitt i natten när man är som mest oförberedd.
Man halvsitter i sängen och lyssnar spänt på varje liten rörelse varje liten suck.
Förr om åren blev jag så påverkad själv att jag i nervositet själv blev lös i magen :/
Snacka om att leva sig in i det..I morgon ledig dag,tack och lov!

Inga kommentarer: