lördag 14 april 2012

Idag blev man ju lite överaskad..

fullt med snö.Inte väntat men heller inte oväntat..aprilväder är ju just aprilväder.
Det är ju inte ovanligt att det snöar på Valborg.Annars tycker jag att april och maj är de bästa månaderna.Det är ljust ute och börjar bli varmare.Dessutom ligger sommaren framför en.Så fort vi kommer in i juni blir jag deppig :( Tycker sommaren nästan är slut.Ska försöka sluta vara så negativ men det är svårt! På planeringsdagen fick alla i gruppen skriva ett ord och klistra på ryggen på sina "gruppmedlemmar" här hade jag tänkt lägga upp en bild på de orden som de i min grupp skrev om mig..var och en..
(men det går inte att lägga upp bilder..) En skrev: duktig, den andra:omtänksam
den tredje, lugn och den fjärde glad.
Det var väl fina omdömen:) Men de känner mig ju inte privat.Så pessimist skulle väl kunna vara ett ord angående detta med sommaren.Och lat ett annat då jag har svårt att få ändan ur vagnen.Men som sagt såna sidor visar man ju inte på jobbet..Hehe.

Inga kommentarer: