tisdag 7 februari 2012

Min lilla flicka fyller 6 år idag/kväll..




helt otroligt.Hon är inte så liten längre utan faktiskt stor..snyft..min bebis!!
I höst blir det förskoleklass i riktiga skolan.Nuttisen känns så liten för det..

Vi hade sovmorgon idag eftersom jag jobbar kväll.När vi kommer till dagis så är det varken flaggat eller något foto med GRATTIS och ballonger uppsatt som det alltid är när någon fyller år.De hade glömt sa en i personalen..dåligt tycker jag.Fyller man sex år är det ganska viktigt att få precis som alla andra som fyllt år.Blir lite sur på personalen faktiskt..

När jag går hem därifrån så upptäcker jag halvvägs att jag har de snygga blå plasttossorna kvar på stövlarna hahaha..snyggt.Och på tal om snyggt så är jag sjuk IGEN det är tredje gången på mindre än 1,5 månad! Jag som aldrig brukar vara sjuk.

Inga kommentarer: