fredag 17 februari 2012

Inser att min blogg är rätt...ointressant..kommer


ofta inte på något att skriva så det blir korta intetsägande inlägg.Det är konstigt.På kvällarna när jag gått och lagt mig och inte kan sova,dikterar jag fantastiskt bra blogg inlägg i huvudet.Men på morgonen har jag glömt vad jag hittade på.Jaja..det är väl bara att acceptera att man inte är någon skribent.
Och från det ena till det andra så har kaninen Melvin än en gång tagit sin tillflykt till garaget.Han har en öppen bur så han kan komma och gå som han vill i huset.Ändå ska han in i det svinkalla garaget?!? Är dörren stängd kan han stå och krafsa på den för att komma in.Och när någon öppnar för att hämta nåt(vårt garage är typ inget garage för det är överbelmarat med prylar..)så sticker han snabbt som ögat in där innan han blir stoppad.Vet inte vad han pysslar med när han är där.Men det måste ju vara kul tydligen.Hittar väl gångar att kuta i vad vet jag..En gång hittade vi homom högst upp på en trave kartonger.Där satt han och glodde.Konstig kanin!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Haha, tänk att det kan vara så lika, jag vet inte hur mågna inlägg jag har dikterat i mitt huvud men när jag har tid att sitta och skriva så känns det inte lika relevant.

Jag föredrar personliga bloggar och märker att jag också blir ointressant när jag inte orkar vara personlig.

Sofia

shoppingtokig mamma sa...

Visst är det konstigt fenomen?
Värsta bästa inläggen får man till..och så rinner det ut i sanden.