tisdag 8 februari 2011

Igår fyllde en älskad liten tjej 5 år

idag för 5 år sen fick Josefin,Oscar och mormor se dig för första gången.
Du kräktes på mormors tröja,Josefin och Oscar åt glass..

Jag älskar dig så mycket Lily du kan aldrig aldrig förstå hur mycket!
Men tiden går så fort så fort och jag tar inte vara på den!Jag måste lära mig att vara mer med dig,att leka mera,jag vet att jag är så dålig på att leka med dig,jag har alltid tusen andra saker att göra när du vill leka..
Och varje kväll har jag dåligt samvete för att det gått en dag till utan lek.
Du ligger och sover nu och jag kommer snart krypa ner bredvid dig och ta din lilla hand i min lägga mig nära dig,jag ÄLSKAR dig lilla unge!!

2 kommentarer:

Marika sa...

Vad fint skrivet!
Klart hon förstår hur mycket du älskar henne! Visst kanske man inte alltid har tiden man skulle önska men man gör sitt bästa!

shoppingtokig mamma sa...

Tack,ja jag hoppas de känner at de är älskade!