söndag 13 februari 2011

De här plaggen såg jag häromsistens på kappahl



rena molo kopior men riktigt söta! Nästa gång det kommer en rabatt kupong från kappahl slår jag till,de är ju rätt generösa med rabatter.Säga vad man vill!Hörde även att lindex kommer skicka ut ngn sorts rabattkupong i veckan också,på tal om rabatter :)
O mer rabatter kommer här:uppge hjärta i meddelande rutan i min butik www.lilyochbrorsan så får ni 25% rabatt på ett helt köp,gäller endast imorgon på alla hjärtans dag.Invänta sedan manuell order då jag måste kolla vad som finns i lager!

3 kommentarer:

Marika sa...

Jättefina kläder! När sonen var liten tyckte jag KappAhl hade jättemycket som föll i smaken men nu är det väldigt sällan jag handlar där. Tycker aldrig jag hittar nåt men de där var som sagt riktigt söta!

shoppingtokig mamma sa...

Jag tycker lite tvärtom :) att de piffat till sig lite,iallafall vad gäller flicksidan.Deras vintage collection är ju underbar!

Marika sa...

Ja det är klart, vintagekollektionen gillar jag också, den tänkte jag inte på! Men om man bortser från den så brukar det inte finnas så mycket som jag gillar :) Men det kanske blir ändring på det nu!