onsdag 23 februari 2011

Den här var väl lite snygg?

vårnyhet från Rockefella,gillar den här sailorstilen.På tal om det så MÅSTE jag få ut foton på kläderna från AW-kids..i butiken, dagarna bara går o går och inget får jag gjort..

Dagen började inte helt lyckat idag,går upp 6.45 för o göra frukost..kl 7.03 är jag klar att gå upp o väcka Lily.
Telefonen ringer och natt-tjejen i andra änden ( jag jobbar på ett demensboende) säger med mjuk röst: Du börjar jobbar 7:00
Shit!! Jag trodde jag började 8.00,jag kommer!!
Upp till Lily väcker henne brutalt får på henne kläder och iväg till dagis.
På jobbet 7.30..
Senare på dagen tar jag med en farbror ut på promenad och tänker vad konstigt det känns,jag känner mig halt?
Tittar ner på fötterna..jag har två udda stövlar på mig..allvarligt, fy vad pinsamt där har jag dundrat in på dagis i udda stövlar med håret på ända..
Det kallar jag en bra dag,eller vad ska man säga? Tur man kan skratta åt eländet efteråt :)

2 kommentarer:

Marika sa...

Haha, åh vad roligt det låter! Förlåt men jag kan se framför mig :) Men jag förstår att det inte var så kul för dig då! Usch det är ju jättejobbigt när det blir panikstress och sen om man lyckas få på sig omaka kläder dessutom! Får hoppas det inte händer allt för ofta ;o)

shoppingtokig mamma sa...

Haha,nej det händer inte ofta tack o lov känns ju inte bra att slita upp en stackars liten unge ur sängen.