måndag 1 november 2010

Men vad fult det blev med den bilden jag la in..

om lusmedlet, täcker ju inforutan..jaja får be äldsta sonen o fixa det när han kommer hem :)
F.ö är jag lite sur idag, kullerbyttan webshop hade en tävling som gick ut igår,det stog ingen sluttid utan bara att tävlingen avslutas 31 oktober.
Vinnare blev den som hade flest röster på sin bild man skulle lägga upp p deras FB-sida.
Vid midnatt hade jag flest röster, men på morgonen läser jag att en annan vann..för de hade tittat in under kvällen då en annan tävlande hade fler röster o där hade de bestämt sig för att avsluta tävlingen.Utan att meddela något på FB-sidan, vilket de naturligtvis skulle ha gjort!
Annars skulle de lagt ut en sluttid tycker jag, jag är riktigt besviken har handlat mkt från deras sida men nu har de förlorat en kund iallafall..

2 kommentarer:

Agnes sa...

Oj, jag missade att du var med i tävlingen. Men nu i efterhand ser jag ju att det är lilla Lily som poserar på bild :) Hade jag vetat det hade du såklart fått min röst! Vad tråkigt att det blev orättvist där mot slutet, presentkort är ju inte fel :)

shoppingtokig mamma sa...

Snälla du,man röstar ju på den man tycker bäst om :) men det blev ju tokigt hur som helst..tråkigt nog, har handlat en hel del från kullerbyttan innan men har nu en liten tagg mot dem..