torsdag 25 november 2010

Börjar bli dags att lägga sig..har tagit en liten

Baileys,blev plötslligt sugen på det o varför inte?Jag är ledig imorgon.
Jobbade 7-16 idag och sen tillbaks till jobbet kl 18 för att vara med på anhörigrådet, är alltid lika nervös innan då tala inför grupp är en av mina fobier (den andra är att kräkas).
Men nu är det över och 3 månader tills nästa råd så nu kan jag slappna av ett tag :)

Var en av damerna som la armen om mig och viskade "är det en liten mage" och det är det ju inte..tyckte synd om henne för det är så pinsamt o säga så till någon som inte är gravid, dessvärre är hon inte ensam om att ha ställt den frågan..får höra det lite väl ofta.Vad kan det bero på ;)
Fast jag kan ju se det positiv också jag fyller ju 45 i januari!!!!!! så folk måste tro jag är mycket yngre,för vanligtvis frågar man inte en 45 åring om hon är gravid..

45...hua snart 50 det är ju inte klokt, blir lätt illamående när jag säger det för mig själv.Det kan inte vara sant! Mentalt befinner jag mig runt 38 års åldern så 50 vill jag inte höra talas om!!
Även om dagens 50-åringar är moderna se på Madonna tex hon är väl 52..?

Men jag?? nääää godnatt.....

Inga kommentarer: