lördag 6 november 2010

Jag har nog missuppfattat detta med bloggande.

Meningen är tror jag att man ska skriva ett intressant halvlångt inlägg, ine för långt då orkar folk inte läsa och inte för kort det blir också tråkigt.
Såå vad håller jag på med? Vissa gånger är det månader mellan inläggen sedan kommer det flera stycken korta meningslösa på en dag..

Igår iallafall så skulle jag vara duktig och laga maträtter jag aldrig lagat förr,det gick ju sådär kan man säga, potatisterrinen med getost var iofs ganska god men den mozarellafyllda smördegsinbakade fläskfilén var ingen höjdare.
Fläskfile ska man steka i smala skivor det här blev bara blaha blaha, segt och jäkligt.
Jag är mer ostfrallatjej så njää inte min grej med söta bakverk.Gillar man det så var de nog goda.
Skulle kanske ha snajdat till de med en bild på maten *s* men det var verkligen ingenting att fota.

Snart ska vi på loppis i Åkersberga sporthall, kul saknar loppisar det är ju vårat stora helgnöje på somrarna,så på höst o vinter kommer abstinensen krypande :)
Hittar jag något kommer det bild i eftermiddag.Trevlig helg!

Inga kommentarer: