söndag 25 juli 2010

Pinsam bekännelse..Lily har för mycket kläder




har fotat en del av dem, min gardenrobs två sista hyllplan är Lilys och hennes kläder ligger i dubbla rader, sedan har hon en stång i en annan garderob..tre lådor i en byrå..en stång i brorsans garderob samt två stora plastsäckar från ikea ..Men får jag försvara mig lite själv så köper jag mycket på rea samt att jag har en tjej i Småland som jag ofta köper klädpaket av, ungefär 6 gånger om året köper jag paket på ca 4 kg fulla med kläder, många av dem är helt nya.
Sedan köper jag en del på tradera också..MEn jag vågar inte tänka på hur mycket jag lägger ner på Lilys klädinköp..men jag är rätt duktig på att sälja av också.

Och att köpa märkeskläder lönar sig i längden säg att man köper en molo tröja för 349 kr på tradera kan du få 300 för den om den är i fint skick.
Har man köpt en tröja på HM för 149 kr så får man typ 20 kr för den..

1 kommentar:

Agnes sa...

Oj oj oj! Och jag tycker Liam har mycket kläder :)