torsdag 29 juli 2010

Nu har det regnat hela dagen!

Så tråkigt så! Blir missmodig och tror sommaren är slut, sån är jag.
Men faktiskt så brukar det vara så börjar det regna kan det hålla i sig ända tills hösten kommer, jag är inte redo att släppa taget om sommaren ännu och tycker värmen kunde stannat tills skolorna börjar iallafall.

Har hittat sladden till kameran men tycker inte att någon av bilderna från Eskilstuna blev speciellt bra så jag visar två andra istället.

Lily med lilla gitarren sjungandes en påhittad låt om vad hon tycker om Katarina, refrängen gick som så: hjärta puss o kram!
Lily i lekstugan, klänningen hon har på sig köpte jag i Helsingfors Tutta-Reima i mjuk frottè riktigt söt med sina retrolejon.

Nää jag blir så less!! Nu är datorn så där seg igen att det inte går o ladda upp bilder..försöker senare idag via laptopen istället..

Inga kommentarer: