lördag 24 juli 2010

Idag var jag och sambon på Täby galopp

inte för att titta på galopp utan deras stora baklucke-loppis.
Köpte en jättesnygg jacka till Lily med avtagbar fleecejack från Massimodutti något Italienskt märke ska ta bild får ni se.
Jag hoppas hon kan ha den till hösten annars får jag sälja den vidare.
Har haft den under rinnande vatten och den tycks till och med vara vattentät och denna jacka kostade bara 50 kr! Fynd eller vad!! visserligen lite pojkig men unisex säger vi att den är :)

Man kan verkligen hitta allt och ingenting på en bakluckeloppis,vissa gånger kommer man hem med massa "fynd" andra gånger hittar man verkligen ingenting.
Köpte även tre skålar från Arabia i den djublå färgen för 40 kronor har muggarna så det blir bra.Förra gången vi var där så fanns likadana skålar till salu men då köpte jag inga tyvärr det är ju alltid roligare att ha fler och tre är ju lite udda, men det kanske dyker upp ett nytt tillfälle?

I morgon ska vi dit igen men denna gång ska vi sälja hoppas på att få in någon tusenlapp iallafall, har plockat ihop en mängd av Lilys kläder och hoppas bli av med en del, har satt låga priser från 5 kr och det dyraste 50 kr men då är det tvådelade set i nyskick.
De flesta plaggen tar jag 20 kr för o då är det tights,klänningar,t-shirts mycket ser helt nytt ut.

Nu bestämde sig kameran för att bråka så det blir inte alls någon bild på jackan :( gör ett nytt försök imorgon då jag återkommer med hur dagen på galoppen var.

Inga kommentarer: