söndag 25 augusti 2013

Min blogg heter ju faktiskt Shoppingtokigmamma, även om det blev fel i adressen..

Så därför får jag väl lägga ut det senast inköpen! Är dåligt med sånt även om jag fortfarande köper mycket mer än vad som behövs. Och lite till ändå.
Molo kjole Noa Noa miniature kjole Molo kjoleDet här är lite av vad jag köpt på sistone. Den översta klänningen och den som visas av flickan har jag inte fått ännu så dessa ser jag fram emot med spänning. Imorgon ska jag även åka till "posten" och hämta ut ett par Kuoma skor som Lily ska ha i vinter. Hon hade ett par förra säsongen som hon praktiskt taget bodde i.. Så det blir ett par såna i år igen. Tänkte först buda på Tradera men insåg att det med porto skulle bli cirkus 350 kr så det var lika bra att köpa nya för 499 kr. Och sedan sälja och praktiskt taget ha "fått dem" då för samma pris som för ett par begagnade.. Smart va =) Nej, nu är det dags att äta lite mat. Stora sonen kommer på söndagsmiddag-lasagene och sallad, sen blir det fruktsallad och vispgrädde. Tjingalong!

Inga kommentarer: