måndag 3 juni 2013

Nu skriver jag mest för att det var ett tag sen..



I helgen var jag och Josefin i Riga. Det var en trevlig stad, men befolkningen var ganska kass på engelska. Men det är ju jag med :) Fanns inte mycket att shoppa,vilket kanske var en himla tur! De vanliga kedjorna fanns där som tex Bik Bok där Josefin fick köpa en liten top och jeanshorts.

Imorgon har jag fått en akut semesterdag, tack och lov!Insåg igår att jag INTE kommer hinna handla och förbereda inför studenten endast en dag innan.. Det var för optimistiskt att tro det.. Ska städa upp på tomten, handla, förbereda i matväg det som går att förberedas.Tortillastubbar, kycklingspett, minipizzor med druvor och chevre, pastasallad är något av det som ska inmundigas på onsdag. På båten köpte jag en dunk rose´vin och tre flaskor Sangre de Toro, hoppas det räcker!

Inga kommentarer: