torsdag 13 juni 2013

Idag har jag cyklat som en tok mellan två skolavslutningar.

Lilys började 8.20 med att alla elever som vanligt skulle sjunga sånger klassvis. Stressande nog var de inte färdiga förrens efter 9.30 och då kände jag att det började bli "svettigt" då Oscars avslutning började kl 10.
Hann vara med på allt utomhus men när det var dags att fika med Lilys klass var jag tvungen att gå. Hon blev lite ledsen och jag kände att det var tråkigt att inte få vara med och höra fröknarnas sedvanliga tal om hur fina barnen är ;) . Dessa två fröknar hade barnen bara nu i sexårs så i höst blir det nya. Tråkigt då dessa var väldigt sympatiska särskilt den ena tycker jag mycket om.

Fick iallafall cykla iväg till Oscars avslutning och vara med när rektorn talade, var även med i klassrummet då Erik, handledaren i klassen eller som det kallades förr klasslärare talade så rörande om att han tyckte det kändes "fan" jag får inte träffa er igen i höst. Det hade slagit honom med full kraft. Oscars klass var hans första egna vad jag förstått. Mamma tycker att Erik också varit väldigt bra och dessutom snygg, hehehe.

Nu stundar snart ledighet, Oscar stackarn börjar på sommarskola redan i morgon och Lily har ju inte ledigt förrens jag går på semester. Och då blir det husvagnen :) En  jobbarkompis kille ska fixa den för 12000*tjoho* så mycket bättre än 36000.

Nej, nu måste jag lägga Lily hon hänger på mig och vill sova.

Inga kommentarer: