torsdag 25 augusti 2011

Är man dum eller......


bokade tid hos modefotograf för ngn vecka sedan.Detta var en riktig mardröm.Jag avskyr att bli fotad och att bli regisserad att stå så,armen på huvudet,höften fram,se glad ut osv osv var en ren pärs! Jag kände mig såå obekväm.Ändå har jag bokat en porträttfotografering hos en fotograf.Kunde inte motstå det erbjudandet.

Det som var roligt här är att hela familjen kunde vara med.Då tänkte jag att vi tjejer i familjen kunde göra det tillsammans.Kanske även ha lilla mopsen Noah med på någon bild?
Till vänster den bild jag valde av alla bilder som blev tagna.Ångrar lite att jag inte tog en svartvit ansiktsbild som faktiskt blev bra trots all obekvämhet.

2 kommentarer:

Marika sa...

Men vad kul! Vad modig du är :) Jag kan förstå att det kändes besvärligt men det måste ju ändå ha varit kul! Det blir ju lite annorlunda än att bara bli fotad i vanliga fall. Jag tycker det blev en jättefin bild!

shoppingtokig mamma sa...

Det var mer än besvärligt :) det var en mardröm.Men det är ju kul att ha en "riktig" bild på sig själv.