söndag 13 mars 2011

Känner att det kommer bli en tråkig dag idag..


en sån där dag som bara går utan att man gjort något speciellt alls..ska städa,och röja bland kläder..Ödsla tid vid datorn..meningslösa aktiviteter..Eller städa och röja är väl kanske inte meningslöst utan snarare nödvändiga, men likväl är de tråkigt..Har en hel garderob med traderaplagg och andra avlagda kläder och allt är bara inkastat i en enda röra, men vet inte hur jag ska organisera för att få det överskådligt..garderoben är för liten och kläderna för många helt enkelt :( Min dröm är en walk in closet där skulle jag kunna pyssla och plocka med plagg..skulle vara så underbart!!

3 kommentarer:

Marika sa...

Ja tänk vad skönt! Har också mängder med kläder som ska säljas men de ligger i flyttkartonger som fortfarande står framme i huset. Flyttade in för 1 1/2 år sedan...Undrar vad barnen skulle tycka om jag gjorde om deras allrum/TV-rum till just en walk in closet ;o)

shoppingtokig mamma sa...

Varför fråga dem :) gör om rummet en dag då de är i skolan *s*
Har kommit en bit på vägen med tradera men det är så myket mer kvar..suck

Marika sa...

Mmm..vad poppis jag skulle bli då :)

Ja jag såg att du varit duktig och lagt ut en del! Är lite sugen på me too kläderna men hon behöver _verkligen_ inget nytt så jag har inte lagt något bud än. Får se om jag kan motstå ;o)

De har ju någon kampanj nu i helgen så jag tänkte lägga ut lite skalplagg och hoppas det kommer in en liten slant. Att köpa nytt onödigt för :)