söndag 13 mars 2011

Hämtade ut paketet från bon prix


och kläderna var väl siådär måste jag säga..lite Ullareds stuk över dem, inget ont om Ullared jag älskar att åka dit och handla, men just kläder är något jag aldrig köper när jag är där just för att det inte är något som faller mig i smaken,inredningsprylar däremot är jättekul att handla där och leksaker inför jul,julprydnader etc.
Har precis beställt en resa till Gekås i maj,jag och en kompis åker alltid dit två gånger om året en på våren och en på hösten det har blivit vår lilla tradition och besöken slutar alltid på flera tusen trots att jag alltid tycker att jag inte handlat något alls..
Har ägnat hela eftermiddagen åt att rensa en fullproppad garderob..lite skall ut på tradera och en del skall säljas som 10 kr plagg på loppis i sommar.Snart börjar även alla klädbytardagar =) som en liten försmak av sommar-loppisarna, love it!!

3 kommentarer:

Marika sa...

Är det en bussresa ni åker? När åker man från Stockholm på morgonen och hur lång tid tar det att åka? :)

Visst är det kul med loppisar! Klädbytardagar har jag ingen riktig koll på var de brukar ha här men det kanske går att få reda på.

shoppingtokig mamma sa...

Japp en bussresa den går från väsby kl 23 o från stan runt 24,och man är framme vid 6 tiden på morgonen efter.
Finns en bra sida med klädbytardagar.
klädbytardagar.nu

Marika sa...

Oj! Man åker hela natten alltså! Men det kanske är skönt iofs om man lyckas sova på bussen. Tänkte åka nu i vår. Var där för typ 15 år sedan och tyckte det var helt värdelöst men det har nog förändrats en del kan jag tänka mig :)

Tack för tipset!