onsdag 8 april 2009

Tävla om 300 kr att shoppa för hos Lily och brorsan

Tävlingsreglerna är enkla:kopiera denna text -Jag tävlar om ett presentkort värde 300:- från Lilyochbrorsan.se hos Shoppingtokigmamma. Var med du också...och publicera den på din blogg! skriv en kommentar under tävlingens inlägg med mailadress och bloggadress, skriv va du helst vill vinna ur butiken, busenkelt!! Eller hur :-)

Har du ingen blogg, gör Samma som ovan.... ochTipsa 3 av dina vänner på mail om denna tävling och lämna din mailadress...

När du länkat vidare i din blogg, lämna en kommentar på min blogg, med din bloggadress.

Ps tävlingen slutar den 18/4 klockan 21:00 därefter dras vinnaren.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej,
Jag har ingen blogg, men har mailat 3 vänner. Ha det gott!/Michelle, michelleg@telia.com

Unknown sa...

Glömde att skriva att jag skulle gärna vilja vinna kanintröjan i 104 från MIOmyMIO och en Cupcake princess och Cupcake med körsbär. Får betala lite emellan men o så fint med ett par cupcakes i dotterns kök! /Michelle

Jenlon sa...

Hej!

Vill bara göra dig uppmärksam på att länken i inlägget inte fungerar...När man klickar på Lily..så kommer man till en helt annan webshop...:-)

För övrigt så vill jag gärna vara med och tävla. Har ingen blogg, men har tipsat tre vänner om tävlingen. Min mailadress är jenny.gullberg@hotmail.com

Om jag vinner skulle jag vilja ha Huvtröja Superstar från Mysplysch! Den ser verkligen underbar ut!

Glad Påsk!
Jenny

Anonym sa...

Jag har lagt upp på bloggen.
Jag har inte haft tid att kolla vad du har för kläder inne just nu (men har kikat tidigare) och jag vill ha nåt till nyfödda systersonen samt min minsting på 3 år :)

Glad Påsk
/Smålandsmamma

Johanna sa...

Hej!

Har länkat till dig nu i min blogg och om jag vinner skulle jag helst vilja ha kanintröjan från MiomyMio samt en cupcake. :-)

tvasmaknyten.wordpress.com

//Johanna

Dartanjang sa...

Hej!

Har mailat tre av mina vänner, kan vara potentiella kunder till dig...;)
Har två pojkar stl 80+86 som behöver kortärmat till sommaren. Men det är kanske bäst att vinna först, tänker jag=)

Mvh Christina