lördag 11 april 2009

BLOGGTÄVLINGEN uppflyttad

Tävlingsreglerna är enkla:kopiera denna text -Jag tävlar om ett presentkort värde 300:- från lilyochbrorsan.se hos Shoppingtokigmamma. Var med du också...och publicera den på din blogg! skriv en kommentar under tävlingens inlägg med mailadress och bloggadress, skriv va du helst vill vinna ur butiken, busenkelt!! Eller hur :-)Har du ingen blogg, gör Samma som ovan.... ochTipsa 3 av dina vänner på mail om denna tävling och lämna din mailadress...När du länkat vidare i din blogg, lämna en kommentar på min blogg, med din bloggadress.Ps tävlingen slutar den 18/4 klockan 21:00 därefter dras vinnaren.
Flyttar upp tävlingen då jag,Tack!! fick veta av en tävlare att man kom till en annan webshop via länken jag lagt ut..

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag är med! Länk finns på min blogg.
Jag vill helst vinna "Engelsk konfekt moccisar" i stl 24-25.

tante tutta sa...

Jeg vil vinne:
Söta mjuka byxor med kanintryck MIOmyMIO
299,00 Kr
Str 98
De var jättesnygge;)