onsdag 17 december 2008


Nu är iallafall övervåningen julstädad!! Känner sån ro när jag går upp och ställer mig i dörröppningen,hoppas det får vara städat iallafall 2 vågar man hoppas 3 dagar..

Köpte Piff och Puff oljelampor från Fyrklövern de var dyra som sat.. men jag bara måste ha dem och nu står dem på spisen och är så fina!! Måste bara köpa olja så de kan lysa också,undrar var man kan köpa det..?
Förra året köpte jag en julkrubba tänkte sätta upp den idag,MEN Jesus barnet är borta..funderade en stund om jag kunde byta ut honom mot någon annan liten docka men nää det går bort så krubban läggs tillbaka i banankartongen.
Tänkte lägga ut lite fina bilder på Lily när hon var pepparkaksgumma på dagis men unga damen är bestämd vad gäller fotografering hon gillar det inte..så här kommer en av de "fina" bilderna på gumman............

Inga kommentarer: