torsdag 11 december 2008

Har bestämt mig att fortsätta den här bloggen







också..men som renodlad vardagsblogg och ingen klädblogg.



Tänker lägga in bilder från vardagen, inte bara på Lily :-) utan på allt vi gör..som om vi gör så mycket..men iallafall,ska ta lite bilder på en gång på hur stökigt vi har hemma just nu.Det kanske kan få någon annan att känna "åh va vi har det städat hemma" ;-)


Första bilden är från hallen där sambon ställt kartonger som skall kastas..himla kul nu när man vill försöka få lite julstädat..

Andra bilden från vardagsrummet där Lily radat upp djur på soffan samt kastat alla sina dockor på golvet..och en blöja ser jag
Tredje bilden från köket som alltid är belamrat med diverse saker..notera lilla påsen som hänger på ena dörrhandtaget,en dag när jag öppnade skåpet för att kasta mandarinskal hoppade det upp en MUS så nu vågar jag inte kasta skräp där längre utan jag använder mig av en liten påse som sedan sambonfår kasta i avfallshinken.
Det är ett minus med att bo i hus..mössen som tar sig in när det blir kallt ute *burr*

Inga kommentarer: