lördag 7 september 2013

Tvingade med mig stackars lilla L på loppis idag..

men hon fick en interaktiv pingvin "Penbo", visserligen funkade den inte helt som den skulle men nästan iallafall.. Och 80 kr är ju bättre pris än 799 kr som den verkar kostat på leksaksaffärer.. Måste visa lite mer vad jag beställde från U.K igår.
Star Wars Princess Leia Laser Brain T-shirtPixie Jean Leggings (Jeggings)Den tuffa t-shirten ;). hoppas nu Lily vill använda den..Jeggings i jeansstuk och strumpor. På loppisen köpte jag även ett par tuffa boots till henne, mjuka fina i lite indianstil. Blev ett par skridskor också som hon egentligen inte ville ha, men känner hon så sedan också så är det bara att sälja dem vidare. Betalade 70 kr tror jag och det får jag ju tillbaks!Star Socks for Girls x 2 Pairs (Nesi - Cactus Flower)

Inga kommentarer: