tisdag 21 juni 2011

Nu har kläderna från Mysungar kommit


och de är så fina som jag trodde.Men jag vet inte hur jag ska få plats med alla Lilys kläder.
Garderoberna är knökfulla,sen har jag även kläder i en stor flyttkartong OCH i en jätte resväska.Kläder hon kan ha men som inte får plats någon annanstans..
Det är nästan så att jag inte tycker det är roligt.Ska sälja av en del på loppis.Men eftersom det är så mycket kläder jag tänkt sälja så komme rja ginte att bli av med ens en bråkdel av dem..
Jag vet att jag får skylla mig själv,men jag har ju ett köpberoende :/ Tog ett kort nu för o visa kartongen som står i en synnerligen ostädad garderob..och upptäckte att där även fanns två påsar med kläder...gaaahhh...Blir mörkrädd..Nej men det känns tråkigt att hon inte hinner använda alla kläder så kläder jag tycker är fina säljs utan att hon ens provat dem..

2 kommentarer:

Marika sa...

Visst är de fina! Har du handlat av henne förut? Jag har köpt ganska många specialbeställda plagg och de är alltid så otroligt välgjorda! Känns som om det är bättre kvalitét på hennes kläder än många dyra och kända butiksmärken...
Stackare, jag vet nästan hur det känns även om vi nog inte har fullt så mycket kläder. Tyckte jag var jätteduktig i våras och sålde alla plagg från förra sommaren men hade ändå en liten känsla av att något inte stämde riktigt. Och jodå mycket riktigt så hittade jag häromdagen en hel flyttkartong till proppad med just sommarplagg
:( Känns lite sent att sälja nu så de får väl stå till nästa år. Hoppas du orkar göra dig av med lite iallafall. Hade vi inte en knökfull garderob själva skulle jag vara spekulant ;o)

shoppingtokig mamma sa...

Nej,jag hade inte handlat av henne tidigare.Men kommer nog att handla fler gånger.Det är kanon när man kan få specialbeställa tycker jag.Lily behöver ju tex stl 98 i omfång men 104 i längd.
Det är som Rafsen hon syr ju också efter önskemål,om än lite dyrare.
Typiskt det där med kartongen..är ju som du skriver lite försent nu o lägga ut..Vet hur det är har gjort samma sak själv.Hittade en höst en kartong på vinden med sommarkläder Lily hade kunnat ha den sommaren..