söndag 8 augusti 2010

15 års kalas i Täby, kusin Emelie fyllde år.

Innan så var vi naturligtvis på galoppen..där inträffade en mindre smickrande incident..jag stog och tittade på en barnsak..när mamman i familjen säger: Jag har mammabyxor också, fast det kanske du har..Inte så jättekul kanske när man fick sista barnet för 4,5 år sen..visserligen har jag fått frågan om jag ska ha barn lite då och då men nu var det ett tag sen så lite tar man ju åt sig :-(

Med det i öronen borde jag kanske ha hoppat över glassen och bullarna på kalaset men va sjutton för vems skull ska man må bra..jag mår bra trots min putmage (kanske jag skulle må bättre utan?)men det vet jag ju inte..trevligt om byxor kunde sitta lite snyggtiofs...men nej jag har varken lust eller engagemang att träna eller lägga om matvanor!

Inga kommentarer: