torsdag 21 maj 2009

Ny tävling!!

Samma sak som förra gången:
Tävlingsreglerna är enkla:kopiera denna text -Jag tävlar om ett presentkort värde 300:- från lilyochbrorsan.se hos Shoppingtokigmamma. Var med du också...och publicera den på din blogg! skriv en kommentar under tävlingens inlägg med mailadress och bloggadress, skriv vad du tycker om sortimentet i butiken,om du saknar någon viss pryl eller ngt visst märke! busenkelt!! Eller hur :-)Har du ingen blogg, gör Samma som ovan.... ochTipsa 3 av dina vänner på mail om denna tävling och lämna din mailadress...När du länkat vidare i din blogg, lämna en kommentar på min blogg, med din bloggadress.Ps tävlingen slutar den 28/5 klockan 21:00 därefter dras vinnaren.

7 kommentarer:

Fiona sa...

Visst vill jag vara med och tävla :-)
Jag gillar din butik,och tycker om sortimentet.
Kläderna från MIOmyMIO är underbara (älskar ballongklänningen med kanintryck, som tyvärr var för stor för min dotter).
Anoraken från CupCake är det också stark "måste-ha"-varning på. Underbar!

Här bloggar jag:
http://medlivochlust.blogspot.com

Marie L. sa...

Hejsan!
Jag är självklart med denna gången också och hoppas på turen. :) Om jag vinner skulle min dotter bli tokigt glad för Söt tunika från MIOmyMIO, gul var den. Jag ÄLSKAr ert sortiment! :D
Mail: mariemarie78@hotmail.com
Blogg: www.mariemedfamilj.bloggagratis.se

Jag har tipsat i m in blogg. :)

Fiona sa...

Åh, glömde ju mailadressen vid mitt förra inlägg. Här kommer den iaf:
enjoyitnow@rocketmail.com

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Picnic mini spencer från Phister & Philina. Urgullig :-)

cb kids sa...

Visst vill man vinna, jag har mailat till tre av mina vänner och tipsat om tävlingen. Har aldrig testat märkena som finns i din shop men ser fram emot att göra det - kanske genom en vinst.
/Carola

Sarah sa...

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar! Det jag gillar med lilyochbrorsan.se är att här finns det kläder som man inte hittar någon annanstans. Att vissa kläder är handsydda och finns bara i ett fåtal exemplar gör det extra kul! Att få klä sitt barn i kläder som ingen annan har är ju lite kul!
Om jag skulle vinna skulle det bli en bird mini top från Phister and pilina åt min dotter. Så sjukt söt topp! =)

Har länkat till tävligen från min blogg:http://lillsaraah.blogg.se/2009/may/utkast-jag-tavlar.html

Mvh Sarah (Crazyy_Sarah@hotmail.com)

Unknown sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla. Jag har ingen blogg så jag har mailat fler än 3 av mina vänner om din hemsida och tävlingen och samtidigt tipsat om den fina kanintröjan från MIOmyMIO. Hoppas att du får några beställningar!
Jag gillar din webshop, men saknar mera orginella kläder i stl 98/104. Jag gillar även att köpa set, Behöver inte nödvändigtvis att vara samma märke, men så att det finns matchande plagg. Jag har länge önskat att det fanns en svensk webbutik som tar in märken som finns i USA och England, tex Old Navy, NEXT mm. Sånt som inte finns här egentligen.

Just nu skulle jag vilja vinna Bird mini top från Phister og Philina till min dottereller byxorna som matchar kanintröjan.
MVH,
Michelle
michelleg@telia.com

Helena sa...

Hej hej!
Har ingen egen blogg, men läser gärna andras... Har tipsat mina vänner som jag vet är intresserade av snygga barnkläder.

Kikade in i butiken och hittar jättemycket fint till dottern. Speciellt allt grönt och gult går hem just nu! :)
Däremot så hittar jag inte lika mycket roligt till pojkar. Så det är vad jag saknar i sortimentet.

Butiken var en ny bekantskap för mig. Kul! :D
Mvh Helena hennapenna@hotmail.com