torsdag 6 september 2012

Har en bacon o champinjonlasagne i spisen.

Hittade receptet på en av bloggarna jag läser.Hoppas nu den blir så god som den set ut!
Tycker det är lite svårt att lyckas med lasagne då det översta lagret nästan alltid blir bränd, ändå lägger jag folie ovanpå.Så är det ju final i Robinson idag.Har följt hela programmet i år och nu är det lite "spännande" att se vem som vinner av veteranerna.
Leif var ju min favorit.Han gick sin egen väg och pysslade och rotade med allt möjligt.Tyvärr blev han ju diskad för att han inte lydde producenternas regler om att inte lämna lägret osv.Synd, han var den värdigaste vinnaren tycker jag.
Och när Robinson tar slut tar Bonde söker fru vid.Det är också ett sånt program man kan slöfölja och tycka det är pinsamt många gånger.Vilken otroligt konstlad situation det måste vara för de inblandade.Försöka bli kära med kamerateam och flera konkurrenter.Nej fy bubblan,skulle jag inte klarat!

Inga kommentarer: